Veelgestelde vragen

Vind de antwoorden op veelgestelde vragen. U kunt in de onderstaande lijst zoeken, op een trefwoord zoeken of op een van de onderwerpknoppen klikken.

Bestellingen

Log in op uw account en u ziet een lijst met uw bestelgeschiedenis. Elke bestelling bevat een link naar de factuur van die bestelling. Klik op de link om deze te downloaden.

We doen ons best om alles op voorraad te hebben voor onze klanten.

Helaas komt het daar wel eens voor dat het product niet op voorraad was.

Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, om te horen wanneer het product weer op voorraad is, of om te kijken of er een passend alternatief is.

Locatie Nederland
Als u op werkdagen voor 15:30 uur heeft besteld en betaald, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden.

PostNL bezorgt uw bestelling in NL normaal gesproken binnen 24 uur.

Als er niemand aanwezig is op het afleveradres, biedt de postbode de bestelling de volgende werkdag nogmaals aan of laat een bericht achter dat het pakket bij de buren is bezorgd. Als het pakket niet kan worden bezorgd kan het doorgaans worden opgehaald op een postkantoor in de buurt. U ontvangt hiervan dan een melding in uw brievenbus. Houd er rekening mee dat de pakketdienst op andere tijden bezorgt dan gewone post.

Locatie buiten Nederland
Als u zich buiten de Nederland, je pakket wordt verzonden via UPS. Je bestelling moet voor 15.00 uur geplaatst en betaald zijn om dezelfde dag verzonden te worden.

U ontvangt via e-mail een track & trace-nummer waarmee u de voortgang van de zending kunt volgen op de website van UPS.

Afhankelijk van de afstand vanaf Nederland en de tijd van het jaar bezorgt UPS binnen Europa binnen 1-3 dagen. Nogmaals, Lash eXtend kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen die optreden wanneer uw pakket onderweg is naar u.

Bestel op tijd!
Helaas kan het voorkomen dat de pakketbezorgers vertraging oplopen, bijvoorbeeld door grote drukte rond speciale feestdagen zoals Sinterklaas en Kerst. Lash eXtend kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen bij PostNL en/of UPS, dus zorg in die gevallen dat u ruim op tijd bestelt.

Behalve voor kleine pakketten die binnen Nederland in een zogenaamd "brievenbuspakje" worden verzonden, ontvangt u een track & trace-nummer per e-mail zodra het pakket in het Lash eXtend-magazijn klaargemaakt is voor verzending.

De e-mail bevat instructies over waar en hoe u de voortgang van uw pakket kunt volgen.

Houd er rekening mee dat Lash eXtend geen invloed heeft op uw pakket zodra het het magazijn heeft verlaten bij onze externe expediteurs.
Het komt wel eens voor dat het onduidelijk is waar uw pakket zich bevindt. In de meeste gevallen is dit te wijten aan een van de volgende redenen:

1. Het pakket is afgeleverd bij de buren - controleer eerst uw fysieke brievenbus of de bezorger een briefje voor u heeft achtergelaten. Controleer ook het adres van uw buren. Vaak werd het pakket daar afgeleverd.

2. Uw pakket is zoekgeraakt en is nooit bij u afgeleverd. - Bel dan gerust met onze Klantenservice. We zullen u helpen contact op te nemen met de bezorgservice en proberen te achterhalen wat er is gebeurd.

3. Uw pakket kon niet worden afgeleverd vanwege een adresfout. In dat geval wordt het pakket normaal gesproken binnen enkele dagen geretourneerd naar het Lash eXtend-magazijn. We nemen dan contact met u op om het juiste adres te verifiëren en de bestelling opnieuw te verzenden.

4. Uw pakket is beschadigd tijdens het transport - In dit uitzonderlijke geval kan het pakket beschadigd bij u worden afgeleverd of wordt het teruggestuurd naar Lash eXtend. Neem in het eerste geval contact op met onze klantenservice voor verdere instructies. In het tweede geval gebeurt hetzelfde als vermeld onder punt 3.

Houd er rekening mee dat Lash eXtend externe partijen gebruikt voor het verzenden van uw pakket. We hebben geen controle over het pakket zodra het ons magazijn heeft verlaten. Heeft producten nodig? Bestel dan tijdig of gebrui de Click & Collect optie waarbij u het pakketje zlef kunt komen afhalen in Bunschoten (NL).

Retouren

Voor het retourneren van een bestelling of een deel daarvan, hanteren wij de volgende regels:

Stap 1: Neem contact op met de klantenservice van Lash eXtend om toestemming te vragen voor de retour door een e-mail te sturen naar lisa@lashextend.nl. Beschrijf waarom u uw bestelling wilt retourneren en vermeld uw naam/klantnummer en het betreffende ordernummer.

De verzendkosten zijn voor rekening van de koper, tenzij Lash eXtend een verkeerde levering heeft gedaan. Bij voorkeur wordt de retourzending als aangetekend pakket verzonden.

Het retouradres is:
Lash eXtend B.V.
Amersfoortseweg 32-34
3751 LK Bunschoten
Nederland

Lash eXtend beoordeelt alleen retourzendingen die per e-mail zijn aangemeld voor retour. Ze moeten ongeopend zijn, met de producten nog in de originele verpakking.

Stuur nooit zomaar iets terug. Onaangekondigde pakketten worden geweigerd in ons magazijn.

Training

Ja, u dient uw eigen model mee te nemen naar de training en naar het examen. Vraag hiervoor iemand uit uw vriendenkring of een familielid om hulp. Als beloning voor hun moeite krijgen ze een mooie set wimpers van u tijdens de training :)
Ja, op elke locatie is er de mogelijkheid om gratis te parkeren.

Click & Collect

Nadat u uw bestelling online heeft geplaatst, ontvangt u een e-mail met informatie over wanneer uw bestelling klaar ligt om te worden opgehaald in onze Click & Collection-locatie in Bunschoten.
U kunt uw bestelling direct betalen wanneer u de producten bestelt in de Lash eXtend webshop. U kunt de bestelling ook betalen bij het afhalen.

De beschikbare betaalmethoden op de Click & Collect locatie in Bunschoten (NL) zijn PIN, contant of creditcard. (Master, Visa of Amex)